čtvrtek 12. ledna 2017

MŮJ BUCKET LIST

Čauky mňauky :*


Dnešní článek bych ráda věnovala mému BUCKET LISTU. Pokud nevíte, o co jde, tak #longstoryshort ...jde o seznam věcí, které chcete udělat během vašeho života. 
Poslední dobou si začínám uvědomovat, že život vlastně není o věcech, na které si můžete sáhnout. Protože cokoliv si koupíte, se může jednoho dne jednoduše rozbít, poničit, nebo to prostě jen vyjde z módy a vy si koupíte něco novějšího. 
Zážitky. Zážitky vám jen tak někdo nesebere a je to vlastně to nejlepší, co můžete mít v životě. A proto jsem si napsala takový svůj seznam věcí, které bych chtěla udělat, navštívit, dokázat ve svém životě:) 


1. UDĚLAT SI VIZÁŽISTICKÝ KURZ
Já jsem zažraná milovnice makeupu. Miluji malování, dodává mi to pocit, že tvořím na svém obličeji umění. Nesnáším, když mi někdo vykládá, že nosím makeup, protože se nemám ráda taková jaká jsem.. to je opravdu to nejhorší, co mi kdo může říct #jakměnasrat 

2. LOS ANGELES / NEW YORK / RIO DE JANEIRO
Tři velká města, všechna v Americe. Co k tomu říct:D Nejsem jeden z těch pošuků, které milují Ameriku, nesnáší česko a vidí tam zlatý důl. Jsem trochu zvláštní a mám pocit, že když jsem se narodila, narodila jsem se s tím, že tam jednoho dne prostě musím. :)

3. CHTĚLA BYCH MOTIVOVAT LIDI
A zároveň jim pomáhat, protože to je to, co mi dělá největší radost:)

4. VĚNOVAT SE PSYCHOLOGII 
Psychologie je jeden z oborů, které mě opravdu velmi velmi zajímají. Nemyslím teď jen tu sluníčkářskou, ale i normální medicínskou:) Asi tak jediná věc, na kterou bych šla na výšku. 

5. LETĚT VRTULNÍKEM A ROGALEM 


6. DĚLAT TO CO MĚ DĚLÁ ŠŤASTNOU
Netuším, co to bude a kde to bude, ale odmítám si sednout do kanceláře a jen tak se zahrabat:) Neberte mě prosím špatně, někoho ta práce opravdu může naplňovat, ale znám až moc lidí, kteří se trápí. A někdo mi může napsat, že když dostuduju, tak nevím jaké to je a budu brát všechno, co mi lidi nabídnout. Pardon, ale to si já nemyslím. Když si člověk nastaví vlastní hodnoty a váží si sám sebe, tak dokáže nemožné. 

7. UDĚLAT SI FOTOGRAFICKÝ KURZ
Nevím, jestli něco takové existuje, ale focení mě hrozně baví a mohla bych si tím přivydělávat a taky díky tomu cestovat. Což mě přivádí k myšlence. Kdyby někdo z vás chtěl fotky, tak mi určitě napište a já se ozvu :D Potřebuji trenink a všechno se hodí O:)  



8. NAUČIT SE SURFOVAT
Možná je to zvláštní, ale mně to prostě příjde úžasné. Nechápu, jak se ti lidé můžou udržet na nohách, ale já jsem si řekla, že to taky dokážu! 

9. NAPSAT VLASTNÍ KNÍŽKU 
O čem bude? Netuším, ale bude #sakraúžasná!

10. NIKDY NELITOVAT TOHO, CO UDĚLÁM
Mám pocit, že to musí znít jako takový ten strašně přemotivovaný článek:) whatever:D 
Na konci života lidé litují věcí, které neudělali. Já chci svůj život prožít tak, abych si vždycky stála za tím, co udělám a poučila se z chyb. A tím nemyslím, že bych chtěla prochlastat mládí...no řekněme si to na rovinu, nejsem jedna z těch, která kalí do 4 do rána:) a necítím se kvůli tomu blbě... 



No a to by byl ten základ z mého bucket listu:) 
A co vy?
Kam byste se chtěli podívat ve vašem životě?
-Kačenka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Subscribe

Flickr